+420 777 623 033
Change language
× Webkamera
LKBE
Briefing

Nejste přihlášen

Bez zapnutých cookies se nemůžete přihlásit

Série přednášek "O letectví pokaždé jinak"

Využijte volné večery k sebevzdělávání a připojte se na přednášky s profesionály z letectví.

Termíny on-line přednášek

Vždy od 18:00 - 20:00 hod.


Jak se přihlásit?

  • přednášky budou realizovány on-line prostřednictvím aplikace MS Teams
  • účast na on-line přednášce je limitována kapacitou MS TEAMS. V případě zájmu nad rámec kapacity budou přednášky probíhat v dalších náhradních termínech
  • přednášky jsou ZDARMA
Zaregistrujte se zde a získejte přístup


LÉTÁNÍ NA DÁLKOVÝCH LINKÁCH

LÉTÁNÍ NA DÁLKOVÝCH LINKÁCH

12/11/2020 18 - 20 hod.

  • Jak často létáme (Typický rozpis letů na dálkových linkách)
  • Kam se všude podíváme (Absence rutiny a podrobné znalosti destinací)
  • Jak (ne)známe své kolegy (Práce v týmu, který se každý den mění, práce ve společnosti s několika bázemi)
  • Dá se zvyknout na časové posuny (Únava a život v nepravidelném rytmu)
  • Jak se spí v letadle v práci (Odpočinky za letu, zesílené posádky)
  • O čem si povídat s kolegou na 10hodinovém letu (Pracovní zátěž a atmosféra na palubě na dálkových letech)
  • Neustále na cestách (Životní styl)

Anna Polánecká, Pilotka B787

Anna začala svoji leteckou kariéru jako student integrovaného výcviku ATPL(A) ve společnosti F AIR ve spolupráci s ČVUT v Praze. Po dokončení výcviku začala létat u Českých aerolinií na ATR42/72. Dále se se společností Travel Service (nyní Smarwings) jako pilotka B737 podívala téměř na všechny kontinenty světa, od Číny až po Kanadu. Od roku 2018 létá na dálkových linkách převážně nad severním Atlantikem na B787 pro společnost Norwegian. Je ale aktivní i v jiných oblastech letectví, dodnes se věnuje výuce na ČVUT a výcviku pilotů v leteckých školách, působí současně i na Úřadu pro civilní letectví za letecké školy.

Zaregistrujte se zde a získejte přístup

PROČ LETECKÉ NEHODY NEJSOU VŽDY „CHYBOU PILOTA?“

PROČ LETECKÉ NEHODY NEJSOU VŽDY „CHYBOU PILOTA?“

19/11/2020 18:00 - 20:00 hod.

  • Proč se druhý den po nehodě „nic neví“
  • Nehoda může „začít“ již dlouho před tím, než letadlo odstartuje
  • Proč není příčinou vždy chyba pilota
  • Příklady z historie (i nedávné) poukazující na to, co obnáší šetření nehody
  • Proč se do šetření leteckých nehod investují nemalé prostředky

Capt. Karel Mündel, ret.

Vystudovaný letecký konstruktér, pracoval v Aero Vodochody na projektech cvičných letadel pro vojenské letectvo L-39MS a L-19 Turbo. Od roku 1989 létal jako pilot Československých a později Českých aerolinií. Vystřídal kabiny letounů Jak-40, ATR-42/72, Boeing 737-500/400 a A319/320/321 a na svém kontě má 15000 letových hodin. Patnáct let byl členem komise pro analýzu a prevenci leteckých nehod při mezinárodní federaci dopravních pilotů IFALPA a v roce 2013 obdržel od této federace ocenění Scroll of Merit za dlouholetou aktivitu na poli prevence leteckých nehod. V roce 2013 po rozpuštění společnosti Holidays ČSA odešel k letecké společnosti Air Astana a do roku 2016 létal jako kapitán této kazašské vlajkové aerolinky. Po ukončení kariéry dopravního pilota vystřídal místa u společnosti Honeywell Aerospace - Advanced Technologies Europe, kde pracoval ve skupině Flight Operations a podílel se na zkouškách nového palubního vybavení pro dopravní letouny a nyní pracuje u společnosti Letiště Praha a.s. ve funkci Safety inspektora bezpečnosti provozu letiště. Předmět „Základy vyšetřování leteckých nehod“ přednáší pro posluchače magisterského studia na fakultě dopravní ČVUT v Praze.

Zaregistrujte se zde a získejte přístup

BÝT PILOTEM

BÝT PILOTEM

26/11/2020 18:00 - 20:00 hod.

  • Motivace k létání (Proč je důležitým faktorem k rozhodnutí)
  • Osobnost vojenského pilota versus dopravního (Základní rysy a vlastnosti, aspekty povolání, v čem se liší)
  • Jaké je létání dvojnásobnou rychlostí zvuku? (Létání na MiG-21)
  • Jaké je létání v tajfunech? (Létání v jihovýchodní Asii)
  • Má pilot někdy strach?
  • Sportovní létání (O práci instruktora v letecké škole)

Capt. Vladislav Pružina

Začal svoji leteckou kariéru létáním v AK v Roudnici nad Labem v roce 1977. Po studiu na vysoké vojenské škole létal v AČR na nadzvukových stíhacích letounech jako průzkumný pilot. Od roku 1998 létal jako dopravní pilot u Českých Aerolinií, kde létal na typech Tu-154, ATR, B737, A320F. V letech 2011 – 2016 působil v jihovýchodní Asii u různých leteckých společností. Od roku 2016 se věnuje létání v letecké škole F AIR, kde předává své zkušenosti novým adeptům létání.

Mimo jiné se věnuje i pedagogické činnosti na ČVUT a VŠO při výuce odborných leteckých předmětů.

Zaregistrujte se zde a získejte přístup

ŽIVOT PILOTA V BUSINESS AVIATION

ŽIVOT PILOTA V BUSINESS AVIATION

03/12/2020 18:00 - 20:00 hod.

  • Jak probíhá typový výcvik?
  • Jak je důležitá spolupráce ve dvoučlenné posádce v business aviation?
  • Každý den na jiném letišti, v jiném městě?
  • Jak se létá v hladině 450?
  • Jak je rychlá soukromá přeprava cestujících?

Filip Bartůněk

Letový instruktor, F/O na letounu Nextant 400XT

Filip létá od 15 let na ultralehkých letadlech v F AIR, kde začal i během studia na gymnáziu pracovat. Následně absolvoval integrovaný výcvik ATP(A) v rámci studia Profesionální pilot na ČVUT v Praze. Nyní má v F AIRu na starosti teoretickou výuku a působí jako letový instruktor na jednomotorových letounech. Od února tohoto roku získává další letecké zkušenosti a létá na jetu Nextant 400XT. Za tu dobu měl možnost poznat již více než 80 letišť napříč celou Evropou.

Zaregistrujte se zde a získejte přístup

OPRÁVNĚNÍ

ATO, AMO, CAMO

CERTIFIKACE

EASA, CAAC, ISO9001, Green School

KONTAKT

F AIR, spol. s r. o.
Letiště Benešov, Nesvačily 126,
257 51 Bystřice u Benešova
Česká republika
IČO: 00662381, DIČ: CZ00662381
Společnost je vedená Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 455

Ochrana soukromí   Podmínky užití
Všeobecné obchodní podmínky pro prodej služeb sjednaných distančním způsobem
Směrnice o ochraně osobních údajů

Cookies settings
Change language