+420 777 623 033
Change language
× Webkamera
LKBE
Briefing

Nejste přihlášen

Bez zapnutých cookies se nemůžete přihlásit

PROFESIONÁLNÍ PILOT

1.
Letecká škola v ČR
absolventů
let tradice v letectví
moderních letadel
národností učíme létat

Zvažujete kariéru profesionálního pilota? Létání je pro Vás vším? Chcete v životě dosáhnout pozice profesionálního pilota? Pak jste na správném místě. Letecká škola F AIR nabízí několik možností, jak tohoto cíle dosáhnout. Stát se dopravním pilotem můžete právě u nás.

V případě, že máte možnost se plně věnovat výcviku a zároveň získat vysokoškolský titul, doporučujeme zvolit cestu integrovaného kurzu, kde se kombinuje výuka na Českém vysokém učení technickém v Praze na Fakultě Dopravní oboru Profesionální pilot s praktickým výcvikem v naší letecké škole, nebo ve formě modulové se studiem teorie na Vysokém učení technickém v Brně nebo na Vysoké škole obchodní v Praze. Již mnoho profesionálních pilotů absolvovalo tuto cestu a jsou z nich dnes profesionální dopravní piloti.

Jste zaměstnán a nemůžete si dovolit opustit zaměstnání a věnovat se pouze výcviku? Pomůžeme Vám! Pro Vás je volba modulového kurzu ideální. Výuku Vám naplánujeme v časech po pracovní době a o víkendu. Máte flexibilitu a vše se dá zvládnout pomocí modulového kurzu.

Další informace a možnosti stát se profesionálním pilotem naleznete ZDE.

 

Modulový kurz ATPL(A)

Systém modulových kurzů je postaven na bázi postupného plnění jednotlivých modulů a získávání kvalifikací a licencí, nezbytných pro možnost ucházet se o pozici pilota dopravních letadel. Nejdříve si pilot osvojí základní pilotní znalosti a dovednosti v rámci kurzu Soukromého pilota letounů, následně absolvuje výcvik létání v noci NIGHT a Timebuilding, během kterého nalétává hodiny a utvrzuje si nabyté znalosti během navigačních letů po ČR a po Evropě. Dalším modulem je výcvik pro získání Přístrojové kvalifikace, během kterého se pilot naučí ovládat letoun pomocí přístrojů a osvojí si postupy, které využívají profesionální piloti. Následuje kurz Vícemotorových letadel a postupů podle přístrojů s tím souvisejících. Jako poslední je kurz Součinnosti vícečlenné posádky, při kterém se pilot naučí spolupracovat s kolegou v kokpitu tak, jako ve svém budoucím povolání Profesionálního pilota. Do takového programu může klient vstoupit v kterékoliv fázi, splňuje-li minimální požadavky pro vstup do kurzu stanovené leteckým předpisem.

David Jelínek David Jelínek
Time Air
"V letecké škole F-AIR jsem absolvoval praktický výcvik, díky němuž jsem si osvojil základy leteckého umění. Dále se rozvíjím jako F/O letounu Nextant 400XT v prostředí business aviation. Mohu říci, že se mi splnil sen."

Naši absolventi

Vstupní požadavky

  • minimální věk 17 let
  • minimálně zdravotní způsobilost II. třídy

Teoretická výuka

Teoretická výuka začíná základní PPL(A) teorií a následně pokračuje teorií ATPL(A).

Cena na dotaz

Praktický výcvik

Praktický výcvik se skládá z jednotlivých modulů, které na sebe plynule navazují: PPL(A) - NIGHT - Timebulding - IR(A) SEP - MEP - IR(A) SEP/MEP - CPL(A) - MCC. Po absolvování celého výcviku je pilot plně připraven na typový výcvik na konkrétní letoun u svého budoucího zaměstnavatele - aerolinie.

Cena na dotaz

Integrovaný kurz ATPL(A) ČVUT PRAHA

Integrovaný výcvik dopravního pilota je určen výhradně pro studenty oboru Profesionální pilot Fakulty dopravní ČVUT v Praze - více o vysokoškolském oboru naleznete na webu Ústavu letecké dopravy FD ČVUT. Výhodou tohoto typu výcviku je, že po jeho absolvování není student držitelem pouze licence obchodního pilota, ale i vysokoškolského bakalářského titulu. Integrovaný výcvik, jak již jeho název napovídá, je komplexním způsobem, jak se stát profesionálním pilotem. Díky tomu, že student absolvuje výcvik u jedné letecké školy, je možné podrobně sledovat studentům progres a dle něho klást důraz na konkrétní části výcviku.

 

David Jelínek David Jelínek
Time Air
"V letecké škole F-AIR jsem absolvoval praktický výcvik, díky němuž jsem si osvojil základy leteckého umění. Dále se rozvíjím jako F/O letounu Nextant 400XT v prostředí business aviation. Mohu říci, že se mi splnil sen."

Naši absolventi

Vstupní požadavky

  • ukončené středoškolské vzdělání
  • úspěšně absolvované přijímací řízení na FD ČVUT do oboru Profesionální pilot
  • minimální věk 17 let
  • zdravotní způsobilost I. třídy

Teoretická výuka

Výuka teorie ATPL(A) probíhá v rámci tříletého vysokoškolského studia. Student vykonová během studia zkoušky z jednotlivých předmětů na VŠ a následně obdrží certifikát o absolvování teorie, který jej opraňuje vykonat ATPL(A) zkoušky na ÚCL.

Cena: v rámci studia na ČVUT

Praktický výcvik

Kompletní praktický výcvik probíhá v letecké škole F AIR, která je spoluzakladatelem oboru Profesionální pilot na ČVUT a smluvním akreditovaném partnerem. Osnova integrovaného výcviku zahrnuje všechny nezbytně nutné moduly pro získání licence CPL(A) s kvalifikacemi IR(A) a MEP včetně Multi Crew Cooperation (součinnost vícečlenné posádky) a Upset Recovery Training (vybírání nezvyklých poloh).

Cena na dotaz

Modulový kurz ATPL(A) VŠO PRAHA

Modulový výcvik dopravního pilota je určen výhradně pro studenty oboru Letový provoz na Vysoké školy obchodní v Praze - více o vysokoškolském oboru naleznete na webu VŠO. Výhodou tohoto typu výcviku je, že po jeho absolvování není student držitelem pouze licence obchodního pilota, ale i vysokoškolského bakalářského titulu.

David Jelínek David Jelínek
Time Air
"V letecké škole F-AIR jsem absolvoval praktický výcvik, díky němuž jsem si osvojil základy leteckého umění. Dále se rozvíjím jako F/O letounu Nextant 400XT v prostředí business aviation. Mohu říci, že se mi splnil sen."

Naši absolventi

Vstupní požadavky

  • ukončené středoškolské vzdělání
  • úspěšně absolvované přijímací řízení na VŠO do oboru Letový provoz
  • minimální věk 17 let
  • zdravotní způsobilost I. třídy

Teoretická výuka

PPL(A) teorii student absolvuje v letecké škole F AIR. Výuka teorie ATPL(A) následně probíhá v rámci tříletého vysokoškolského studia. Student vykonová během studia zkoušky z jednotlivých předmětů na VŠ a následně obdrží certifikát o absolvování teorie, který jej opraňuje vykonat ATPL(A) zkoušky na ÚCL.

Cena: PPL(A) Cena na dotaz; ATPL(A) v rámci studia na VŠO

Praktický výcvik

Kompletní praktický výcvik probíhá v letecké škole F AIR, která je smluvním akreditovaném partnerem. Osnova výcviku zahrnuje všechny nezbytně nutné moduly pro získání licence CPL(A) s kvalifikacemi IR(A) a MEP včetně Multi Crew Cooperation (součinnost vícečlenné posádky) a Upset Recovery Training (vybírání nezvyklých poloh).

Cena na dotaz

Modulový kurz ATPL(A) VUT BRNO

Modulový výcvik dopravního pilota je určen výhradně pro studenty oboru Profesionální pilot na Vysokém učení technickém v Brně - více o vysokoškolském oboru naleznete na webu VUT. Výhodou tohoto typu výcviku je, že po jeho absolvování není student držitelem pouze licence obchodního pilota, ale i vysokoškolského bakalářského titulu. PPL(A), NIGHT a Timebuilding je možné odlétat na naší pobočce v Brně-Tuřanech.

David Jelínek David Jelínek
Time Air
"V letecké škole F-AIR jsem absolvoval praktický výcvik, díky němuž jsem si osvojil základy leteckého umění. Dále se rozvíjím jako F/O letounu Nextant 400XT v prostředí business aviation. Mohu říci, že se mi splnil sen."

Naši absolventi

Vstupní požadavky

  • ukončené středoškolské vzdělání
  • úspěšně absolvované přijímací řízení na VUT do oboru Profesionální pilot
  • minimální věk 17 let
  • zdravotní způsobilost I. třídy

Teoretická výuka

PPL(A) teorii student absolvuje v letecké škole F AIR. Výuka teorie ATPL(A) následně probíhá v rámci tříletého vysokoškolského studia. Student vykonová během studia zkoušky z jednotlivých předmětů na VŠ a následně obdrží certifikát o absolvování teorie, který jej opraňuje vykonat ATPL(A) zkoušky na ÚCL.

Cena: PPL(A) Cena na dotaz; ATPL(A) v rámci studia na VUT

Praktický výcvik

Kompletní praktický výcvik probíhá v letecké škole F AIR, která je smluvním akreditovaném partnerem. Osnova výcviku zahrnuje všechny nezbytně nutné moduly pro získání licence CPL(A) s kvalifikacemi IR(A) a MEP včetně Multi Crew Cooperation (součinnost vícečlenné posádky) a Upset Recovery Training (vybírání nezvyklých poloh).

Cena na dotaz

David Jelínek David Jelínek
Time Air
"V letecké škole F-AIR jsem absolvoval praktický výcvik, díky němuž jsem si osvojil základy leteckého umění. Dále se rozvíjím jako F/O letounu Nextant 400XT v prostředí business aviation. Mohu říci, že se mi splnil sen."

Naši absolventi

David Jelínek David Jelínek
Time Air
"V letecké škole F-AIR jsem absolvoval praktický výcvik, díky němuž jsem si osvojil základy leteckého umění. Dále se rozvíjím jako F/O letounu Nextant 400XT v prostředí business aviation. Mohu říci, že se mi splnil sen."

Naši absolventi

Chcete se stát
profesionálním pilotem?

Kontaktujte nás!

Naši absolventi Instruktorský tým Letadlový park Ubytování

Naše absolventy potkáte u leteckých společností:

Emirates Czech Airlines Emirates Czech Airlines

OPRÁVNĚNÍ

ATO, AMO, CAMO

CERTIFIKACE

EASA, CAAC, ISO9001, Green School

KONTAKT

F AIR, spol. s r. o.
Letiště Benešov, Nesvačily 126,
257 51 Bystřice u Benešova
Česká republika
IČO: 00662381, DIČ: CZ00662381
Společnost je vedená Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 455

Ochrana soukromí   Podmínky užití
Všeobecné obchodní podmínky pro prodej služeb sjednaných distančním způsobem
Směrnice o ochraně osobních údajů

Cookies settings
Change language