Zvažujete kariéru profesionálního pilota? Létání je pro Vás vším? Chcete v životě dosáhnout pozice profesionálního pilota? Pak jste na správném místě. Letecká škola F AIR nabízí několik možností, jak tohoto cíle dosáhnout. Stát se dopravním pilotem můžete právě u nás.
V případě, že máte možnost se plně věnovat výcviku a zároveň získat vysokoškolský titul, doporučujeme zvolit cestu integrovaného kurzu, kde se kombinuje výuka na Českém vysokém učení technickém v Praze na Fakultě Dopravní oboru Profesionální pilot s praktickým výcvikem v naší letecké škole, nebo ve formě modulové se studiem teorie na Vysokém učení technickém v Brně nebo na Vysoké škole obchodní v Praze. Již mnoho profesionálních pilotů absolvovalo tuto cestu a jsou z nich dnes profesionální dopravní piloti.
Jste zaměstnán a nemůžete si dovolit opustit zaměstnání a věnovat se pouze výcviku? Pomůžeme Vám! Pro Vás je volba modulového kurzu ideální. Výuku Vám naplánujeme v časech po pracovní době a o víkendu. Máte flexibilitu a vše se dá zvládnout pomocí modulového kurzu.
Další informace a možnosti stát se profesionálním pilotem naleznete ZDE.
Modulový kurz ATPL(A)
Systém modulových kurzů je postaven na bázi postupného plnění jednotlivých modulů a získávání kvalifikací a licencí, nezbytných pro možnost ucházet se o pozici pilota dopravních letadel. Nejdříve si pilot osvojí základní pilotní znalosti a dovednosti v rámci kurzu Soukromého pilota letounů, následně absolvuje výcvik létání v noci NIGHT a Timebuilding, během kterého nalétává hodiny a utvrzuje si nabyté znalosti během navigačních letů po ČR a po Evropě. Dalším modulem je výcvik pro získání Přístrojové kvalifikace, během kterého se pilot naučí ovládat letoun pomocí přístrojů a osvojí si postupy, které využívají profesionální piloti. Následuje kurz Vícemotorových letadel a postupů podle přístrojů s tím souvisejících. Jako poslední je kurz Součinnosti vícečlenné posádky, při kterém se pilot naučí spolupracovat s kolegou v kokpitu tak, jako ve svém budoucím povolání Profesionálního pilota. Do takového programu může klient vstoupit v kterékoliv fázi, splňuje-li minimální požadavky pro vstup do kurzu stanovené leteckým předpisem.
Time Air
Vstupní požadavky
- minimální věk 17 let
- minimálně zdravotní způsobilost II. třídy
Teoretická výuka
Teoretická výuka začíná základní PPL(A) teorií a následně pokračuje teorií ATPL(A).
Praktický výcvik
Praktický výcvik se skládá z jednotlivých modulů, které na sebe plynule navazují: PPL(A) - NIGHT - Timebulding - IR(A) SEP - MEP - IR(A) SEP/MEP - CPL(A) - MCC. Po absolvování celého výcviku je pilot plně připraven na typový výcvik na konkrétní letoun u svého budoucího zaměstnavatele - aerolinie.
Integrovaný kurz ATPL(A) ČVUT PRAHA
Integrovaný výcvik dopravního pilota je určen výhradně pro studenty oboru Profesionální pilot Fakulty dopravní ČVUT v Praze - více o vysokoškolském oboru naleznete na webu Ústavu letecké dopravy FD ČVUT. Výhodou tohoto typu výcviku je, že po jeho absolvování není student držitelem pouze licence obchodního pilota, ale i vysokoškolského bakalářského titulu. Integrovaný výcvik, jak již jeho název napovídá, je komplexním způsobem, jak se stát profesionálním pilotem. Díky tomu, že student absolvuje výcvik u jedné letecké školy, je možné podrobně sledovat studentům progres a dle něho klást důraz na konkrétní části výcviku.
Time Air
Vstupní požadavky
- ukončené středoškolské vzdělání
- úspěšně absolvované přijímací řízení na FD ČVUT do oboru Profesionální pilot
- minimální věk 17 let
- zdravotní způsobilost I. třídy
Teoretická výuka
Výuka teorie ATPL(A) probíhá v rámci tříletého vysokoškolského studia. Student vykonová během studia zkoušky z jednotlivých předmětů na VŠ a následně obdrží certifikát o absolvování teorie, který jej opraňuje vykonat ATPL(A) zkoušky na ÚCL.
Praktický výcvik
Kompletní praktický výcvik probíhá v letecké škole F AIR, která je spoluzakladatelem oboru Profesionální pilot na ČVUT a smluvním akreditovaném partnerem. Osnova integrovaného výcviku zahrnuje všechny nezbytně nutné moduly pro získání licence CPL(A) s kvalifikacemi IR(A) a MEP včetně Multi Crew Cooperation (součinnost vícečlenné posádky) a Upset Recovery Training (vybírání nezvyklých poloh).
Modulový kurz ATPL(A) VŠO PRAHA
Modulový výcvik dopravního pilota je určen výhradně pro studenty oboru Letový provoz na Vysoké školy obchodní v Praze - více o vysokoškolském oboru naleznete na webu VŠO. Výhodou tohoto typu výcviku je, že po jeho absolvování není student držitelem pouze licence obchodního pilota, ale i vysokoškolského bakalářského titulu.
Time Air
Vstupní požadavky
- ukončené středoškolské vzdělání
- úspěšně absolvované přijímací řízení na VŠO do oboru Letový provoz
- minimální věk 17 let
- zdravotní způsobilost I. třídy
Teoretická výuka
PPL(A) teorii student absolvuje v letecké škole F AIR. Výuka teorie ATPL(A) následně probíhá v rámci tříletého vysokoškolského studia. Student vykonová během studia zkoušky z jednotlivých předmětů na VŠ a následně obdrží certifikát o absolvování teorie, který jej opraňuje vykonat ATPL(A) zkoušky na ÚCL.
Praktický výcvik
Kompletní praktický výcvik probíhá v letecké škole F AIR, která je smluvním akreditovaném partnerem. Osnova výcviku zahrnuje všechny nezbytně nutné moduly pro získání licence CPL(A) s kvalifikacemi IR(A) a MEP včetně Multi Crew Cooperation (součinnost vícečlenné posádky) a Upset Recovery Training (vybírání nezvyklých poloh).
Modulový kurz ATPL(A) VUT BRNO
Modulový výcvik dopravního pilota je určen výhradně pro studenty oboru Profesionální pilot na Vysokém učení technickém v Brně - více o vysokoškolském oboru naleznete na webu VUT. Výhodou tohoto typu výcviku je, že po jeho absolvování není student držitelem pouze licence obchodního pilota, ale i vysokoškolského bakalářského titulu. PPL(A), NIGHT a Timebuilding je možné odlétat na naší pobočce v Brně-Tuřanech.
Time Air
Vstupní požadavky
- ukončené středoškolské vzdělání
- úspěšně absolvované přijímací řízení na VUT do oboru Profesionální pilot
- minimální věk 17 let
- zdravotní způsobilost I. třídy
Teoretická výuka
PPL(A) teorii student absolvuje v letecké škole F AIR. Výuka teorie ATPL(A) následně probíhá v rámci tříletého vysokoškolského studia. Student vykonová během studia zkoušky z jednotlivých předmětů na VŠ a následně obdrží certifikát o absolvování teorie, který jej opraňuje vykonat ATPL(A) zkoušky na ÚCL.
Praktický výcvik
Kompletní praktický výcvik probíhá v letecké škole F AIR, která je smluvním akreditovaném partnerem. Osnova výcviku zahrnuje všechny nezbytně nutné moduly pro získání licence CPL(A) s kvalifikacemi IR(A) a MEP včetně Multi Crew Cooperation (součinnost vícečlenné posádky) a Upset Recovery Training (vybírání nezvyklých poloh).
Time Air
Time Air