SOUKROMÝ PILOT LETOUNŮ - PPL(A) - F AIR
+420 777 623 033
Change language
× Webkamera
LKBE
Briefing

Nejste přihlášen

Bez zapnutých cookies se nemůžete přihlásit

SOUKROMÝ PILOT LETOUNŮ - PPL(A)

měsíce ve výcviku
hodin praktického výcviku
hodin teoretické výuky

Soukromý pilot letounů PPL(A)

Kurz soukromého pilota letounů je určen všem, kteří se chtějí naučit pilotovat „dospělé“ letadlo a zároveň jej využívat nejen pro svou zábavu, ale i za účelem privátního nebo služebního cestování. Rovněž je prvním základním stavebním kamenem pro ty, kteří uvažují o kariéře dopravního pilota. Všechny ostatní kvalifikace a kurzy navazují nebo rozšiřují licenci PPL(A). Tato licence má téměř celosvětovou platnost.

Akční nabídka se zaváděcí cenou pro letiště v Karlových Varech

Zájemci pište na e-mail vondraskova@f-air.cz . Pro stažení PDF klikněte na obrázek

Lukáš Vokůrka Lukáš Vokůrka
České aerolinie
"Jmenuji se Lukáš Vokůrka a jsem absolventem oboru Profesionální Pilot na ČVUT v Praze. Jelikož tato univerzita spolupracuje s leteckou školou F AIR, absolvoval jsem praktický letecký výcvik právě zde. F AIR jsem si vybral kvůli skvělé lokaci, dlouholetým zkušenostem, příjemnému prostředí a moderní letadlové technice. Po ukončení základního ATPL výcviku jsem v F AIRu nějakou dobu létal jako instruktor PPL. V dnešní době aktivně létám jako první důstojník u našeho vlajkového dopravce ČSA na letounech ATR 42 a 72. Moje práce je přesně taková, jakou jsem ji očekával - úžasná, zábavná a vzrušující. Za to, že jsem se dostal do kokpitu dopravního letadla vděčím i výcviku v F AIRu, který mě na práci dopravního pilota dostatečně připravil." (pozn. na fotografii s dalším absolventem F AIRu, který létá pro Travel Service na B737NG)

Naši absolventi

Vstupní požadavky

  • minimální věk 16 let (pro sólo let)
  • minimálně zdravotní způsobilost II. třídy

Teoretická výuka

Před zahájením praktického létání musí žák získat teoretické základy zahrnující letecký zákon, všeobecné znalosti letadla, lidskou výkonnost, základy letu a komunikaci. V průběhu praktického výcviku probíhá další výuka teorie, která je zaměřena především na otázky letecké navigace, meteorologie a samozřejmě na přípravu před závěrečnou pilotní zkouškou. Pokud to klientovi vyhovuje, může absolvovat kompletní teoretický kurz zakončený zkouškou a následně se věnovat praktickému výcviku. Záleží pouze na Vás, jaký ze způsobů výuky je Vám příjemnější. Celkový rozsah teoretické přípravy v kurzu je 100 hodin, z toho je standardně 40 hodin teoretické výuky s instruktorem a 60 hodin samostudia. Konzultace jsou primárně na letišti Benešov, na našich pobočkách, nebo prostřednictvím Skype. Teoretický kurz je zakončen závěrečnou zkouškou, která probíhá na Úřadě civilního letectví v Praze.

Cena na dotaz

Praktický výcvik

Praktický výcvik nabízíme v celkovém minimálním rozsahu 45 hodin, z toho 5 hodin může být na simulátoru FNPT II. Během výcviku se naučíte bezpečně létat nejen na domácím letišti, ale během navigačních letů navštívíte i řadu letišť po ČR a v případě zájmu i v zahraničí. Absolvujete přelet se dvěma mezipřistáními v minimální délce 270 km a 10 hodin sólo letů pod dohledem instruktora. Na konci výcviku budete mít takové znalosti a schopnosti, které Vám umožní bezpečně létat i na velká mezinárodní letiště, a pokud vládnete leteckou angličtinou ICAO, dokážete se s letadlem pohybovat i v zahraničí.

Výcvik můžete létat na hlavní základně společnosti F AIR na letišti Benešov nebo na naší pobočce v Brně.

Cena na dotaz

 

Chcete se stát pilotem?

Kontaktujte nás!

Kurz LAPL(A) Kurz ULL(A) Rozšiřující kurzy a kvalifikace Letadlový park

Výcvik provádíme na těchto strojích...

Naše absolventy potkáte u leteckých společností:

Emirates Czech Airlines Emirates Czech Airlines

OPRÁVNĚNÍ

ATO, AMO, CAMO

CERTIFIKACE

EASA, CAAC, ISO9001, Green School

KONTAKT

F AIR, spol. s r. o.
Letiště Benešov, Nesvačily 126,
257 51 Bystřice u Benešova
Česká republika
IČO: 00662381, DIČ: CZ00662381
Společnost je vedená Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 455

Ochrana soukromí   Podmínky užití

Change language