+420 777 623 033
Change language
× Webkamera
LKBE
Briefing

Nejste přihlášen

Bez zapnutých cookies se nemůžete přihlásit

PŘÍSTROJOVÁ KVALIFIKACE - IR(A)

měsíce ve výcviku
50/55
hodin praktického výcviku
hodin teoretické výuky

Přístrojová kvalifikace IR(A)

Cílem kurzu je vycvičit piloty na úroveň odborné způsobilosti nezbytné k řízení letounů při letech IFR a za meteorologických podmínek pro let podle přístrojů - IMC. Tento výcvik je zaměřen na správnou obsluhu přístrojů v kombinaci se specifickými požadavky na techniku pilotáže a komunikaci především za letu, při přiblížení a sestupu na cílovém letišti. V rámci tohoto výcviku se navíc naučíte plně využívat glass cockpit Garmin G1000 a navigaci Garmin GTN750.

SPECIÁLNÍ CENOVÁ NABÍDKA: SLEVA 15% NA VÝCVIK IR(A) MEP OD 10/2023

VÝUKU LZE ZAHÁJIT ONLINE.

SPECIÁLNÍ CENA PLATÍ NA VÝCVIK S TERMÍNEM DOKONČENÍ VÝCVIKU DO 31.03.2024 

 

Mám zájem o IR(A) výcvik

Lukáš Vokůrka Lukáš Vokůrka
České aerolinie
"Jmenuji se Lukáš Vokůrka a jsem absolventem oboru Profesionální Pilot na ČVUT v Praze. Jelikož tato univerzita spolupracuje s leteckou školou F AIR, absolvoval jsem praktický letecký výcvik právě zde. F AIR jsem si vybral kvůli skvělé lokaci, dlouholetým zkušenostem, příjemnému prostředí a moderní letadlové technice. Po ukončení základního ATPL výcviku jsem v F AIRu nějakou dobu létal jako instruktor PPL. V dnešní době aktivně létám jako první důstojník u našeho vlajkového dopravce ČSA na letounech ATR 42 a 72. Moje práce je přesně taková, jakou jsem ji očekával - úžasná, zábavná a vzrušující. Za to, že jsem se dostal do kokpitu dopravního letadla vděčím i výcviku v F AIRu, který mě na práci dopravního pilota dostatečně připravil." (pozn. na fotografii s dalším absolventem F AIRu, který létá pro Travel Service na B737NG)

Naši absolventi

Vstupní požadavky

  • minimálně licence PPL(A)
  • kvalifikace NIGHT
  • platná kvalifikace MEP (v případě výcviku IR(A) MEP)
  • minimálně zdravotní způsobilost II. třídy s rozšířením o audiometrii
  • minimálně 50 h navigačních přeletů VFR jako velitel letounu (PIC)
  • zahájený kurz IR(A) nebo ATPL(A) teorie
  • dostatečná znalost anglického jazyka, nejlépe zkouška z ICAO angličtiny

Teoretická výuka

Teoretická výuka probíhá v rámci kurzu IR(A) teorie. V průběhu výcviku je nutné navíc absolvovat přezkoušení z IFR angličtiny.​

Praktický výcvik

Praktický výcvik je prováděn v minimálním rozsahu 20 hodin na letounu schváleném pro IFR a 30 hodin na simulátoru FNPT II. Pro držitele MEP VFR je možné výcvik absolvovat na dvoumotorovém letounu. V takovém případě je základní osnova praktického výcviku o pět hodin delší.

Výcvik je prováděn v rámci programu:
INTEGRATED ATPL(A) 18 MONTHS PROGRAM

Chcete létat za IMC
až na minima CAT I?

Kontaktujte nás!

Teorie ATPL/CPL/IR/EIR Timebuilding MEP CPL(A)

Toto jsou naše letadla pro výcvik

Naše absolventy potkáte u leteckých společností:

Emirates Czech Airlines Emirates Czech Airlines

OPRÁVNĚNÍ

ATO, AMO, CAMO

CERTIFIKACE

EASA, CAAC, ISO9001, Green School

KONTAKT

F AIR, spol. s r. o.
Letiště Benešov, Nesvačily 126,
257 51 Bystřice u Benešova
Česká republika
IČO: 00662381, DIČ: CZ00662381
Společnost je vedená Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 455

Ochrana soukromí   Podmínky užití
Všeobecné obchodní podmínky pro prodej služeb sjednaných distančním způsobem
Směrnice o ochraně osobních údajů

Cookies settings
Change language