Přístrojová kvalifikace IR(A)
Cílem kurzu je vycvičit piloty na úroveň odborné způsobilosti nezbytné k řízení letounů při letech IFR a za meteorologických podmínek pro let podle přístrojů - IMC. Tento výcvik je zaměřen na správnou obsluhu přístrojů v kombinaci se specifickými požadavky na techniku pilotáže a komunikaci především za letu, při přiblížení a sestupu na cílovém letišti. V rámci tohoto výcviku se navíc naučíte plně využívat glass cockpit Garmin G1000 a navigaci Garmin GTN750.
SPECIÁLNÍ CENOVÁ NABÍDKA: SLEVA 15% NA VÝCVIK IR(A) MEP OD 10/2023
VÝUKU LZE ZAHÁJIT ONLINE.
SPECIÁLNÍ CENA PLATÍ NA VÝCVIK S TERMÍNEM DOKONČENÍ VÝCVIKU DO 31.03.2024
České aerolinie
Vstupní požadavky
- minimálně licence PPL(A)
- kvalifikace NIGHT
- platná kvalifikace MEP (v případě výcviku IR(A) MEP)
- minimálně zdravotní způsobilost II. třídy s rozšířením o audiometrii
- minimálně 50 h navigačních přeletů VFR jako velitel letounu (PIC)
- zahájený kurz IR(A) nebo ATPL(A) teorie
- dostatečná znalost anglického jazyka, nejlépe zkouška z ICAO angličtiny
Teoretická výuka
Teoretická výuka probíhá v rámci kurzu IR(A) teorie. V průběhu výcviku je nutné navíc absolvovat přezkoušení z IFR angličtiny.
Praktický výcvik
Praktický výcvik je prováděn v minimálním rozsahu 20 hodin na letounu schváleném pro IFR a 30 hodin na simulátoru FNPT II. Pro držitele MEP VFR je možné výcvik absolvovat na dvoumotorovém letounu. V takovém případě je základní osnova praktického výcviku o pět hodin delší.