+420 777 623 033
Change language
× Webkamera
LKBE
Briefing

Nejste přihlášen

Bez zapnutých cookies se nemůžete přihlásit

KVALIFIKACE LETOVÉHO INSTRUKTORA - FI(A)

měsíce ve výcviku
hodin praktického výcviku
hodin teoretické výuky

Kvalifikace letového instruktora FI(A)

Cílem výcvikového kurzu FI(A) je vycvičit pilota tak, aby mohl poskytovat výcvik na jednomotorových letounech. Pilot musí být po ukončení výcviku schopen školit žadatele na úroveň předepsanou pro vydání PPL(A) včetně předletových příprav, poletových rozborů a teoretické výuky. Další možností je rozšíření instruktorských kvalifikací na výuku letů podle přístrojů nebo na létání na letounech jiné třídy. Nabízíme kurzy CRI MEP, IRI, FI(A)g, ... u některých kurzů lze započítat předchozí instruktorskou praxi.

Po úspěšném ukončení kurzu, složení zkoušky a výběrového řízení do naší letecké školy Vás rádi přijmeme do našeho týmu. Více informací naleznete v sekci pracovní příležitosti.

Lukáš Vokůrka Lukáš Vokůrka
České aerolinie
"Jmenuji se Lukáš Vokůrka a jsem absolventem oboru Profesionální Pilot na ČVUT v Praze. Jelikož tato univerzita spolupracuje s leteckou školou F AIR, absolvoval jsem praktický letecký výcvik právě zde. F AIR jsem si vybral kvůli skvělé lokaci, dlouholetým zkušenostem, příjemnému prostředí a moderní letadlové technice. Po ukončení základního ATPL výcviku jsem v F AIRu nějakou dobu létal jako instruktor PPL. V dnešní době aktivně létám jako první důstojník u našeho vlajkového dopravce ČSA na letounech ATR 42 a 72. Moje práce je přesně taková, jakou jsem ji očekával - úžasná, zábavná a vzrušující. Za to, že jsem se dostal do kokpitu dopravního letadla vděčím i výcviku v F AIRu, který mě na práci dopravního pilota dostatečně připravil." (pozn. na fotografii s dalším absolventem F AIRu, který létá pro Travel Service na B737NG)

Naši absolventi

Vstupní požadavky

  • minimální věk 18 let
  • minimálně zdravotní způsobilost II. třídy
  • minimálně licence PPL(A) +  úspěšné absolvování teoretické zkoušky CPL(A)
  • minimální nálet 200 hodin
  • minimální nálet 150 hodin jako velitel letounu (PIC)
  • kvalitní jazyková vybavenost je výhodou

Teoretická výuka

Teoretická výuka zahrnuje spíše osvojení psychologických a pedagogických znalostí a dovedností v oblasti letecké teorie. Teorie je v rozsahu 100 hodin a dalších 25 hodin je formou praktické pedagogické činnosti pilota-žáka pod odborným dozorem zkušeného instruktora.

Praktický výcvik

Výcvik letového instruktora se vždy zahajuje vstupní zkouškou. Teprve po složení této zkoušky je možné výcvik oficiálně zahájit. Část výcviku se musí odlétat na letounu Cessna 150/152 nebo Slingsby T67M, neboť součástí výuky je vybírání vývrtek. Ostatní část kurzu může být odlétána na jakémkoli jednomotorovém letounu v kombinaci s leteckým simulátorem.

 

 

Chcete se stát naším instruktorem?

 

 

 

IR(A) MEP CPL(A) ACR

Výcvik provádíme na těchto strojích...

Naše absolventy potkáte u leteckých společností:

Emirates Czech Airlines Emirates Czech Airlines

OPRÁVNĚNÍ

ATO, AMO, CAMO

CERTIFIKACE

EASA, CAAC, ISO9001, Green School

KONTAKT

F AIR, spol. s r. o.
Letiště Benešov, Nesvačily 126,
257 51 Bystřice u Benešova
Česká republika
IČO: 00662381, DIČ: CZ00662381
Společnost je vedená Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 455

Ochrana soukromí   Podmínky užití
Všeobecné obchodní podmínky pro prodej služeb sjednaných distančním způsobem
Směrnice o ochraně osobních údajů

Cookies settings
Change language