KVALIFIKACE LETOVÉHO INSTRUKTORA - FI(A) - F AIR
+420 777 623 033
Change language
× Webkamera
LKBE
Briefing

Nejste přihlášen

Bez zapnutých cookies se nemůžete přihlásit

KVALIFIKACE LETOVÉHO INSTRUKTORA - FI(A)

měsíce ve výcviku
hodin praktického výcviku
hodin teoretické výuky

Kvalifikace letového instruktora FI(A)

Cílem výcvikového kurzu FI(A) je vycvičit pilota tak, aby mohl poskytovat výcvik na jednomotorových letounech. Pilot musí být po ukončení výcviku schopen školit žadatele na úroveň předepsanou pro vydání PPL(A) včetně předletových příprav, poletových rozborů a teoretické výuky. Další možností je rozšíření instruktorských kvalifikací na výuku letů podle přístrojů nebo na létání na letounech jiné třídy. Nabízíme kurzy CRI MEP, IRI, FI(A)g, ... u některých kurzů lze započítat předchozí instruktorskou praxi.

Po úspěšném ukončení kurzu, složení zkoušky a výběrového řízení do naší letecké školy Vás rádi přijmeme do našeho týmu. Více informací naleznete v sekci pracovní příležitosti.

V případě, že splníte podmínky pro zařazení do programu F AIR FLIGHT INSTRUCTOR, náklady na výcvik Vám uhradíme.

Slávek Krch Slávek Krch
Travel Service
"F-Air je báječná letecká škola, kterou jsem si před lety zvolil k absolvování svého motorového výcviku a jsem velmi rád, že jsem tak učinil. Parádní zázemí, velký letadlový park udržovaný v neustálém chodu šikovnými mechaniky. Jsem velmi vděčný svým instruktorům, kteří do mě léta lili kvanta vědomostí a zodpovědně se snažili vybudovat u mě ty správné návyky. Ještě vděčnější jsem za příležitost nasbírat velikou spoustu dalších leteckých zkušeností po jejich boku, jako člen týmu… Protože na VFR lety typu: Benešov-Valencie (v malém letadle a na podzim) se prostě nezapomíná."

Naši absolventi

Vstupní požadavky

  • minimální věk 18 let
  • minimálně zdravotní způsobilost II. třídy
  • minimálně licence PPL(A) + teorie CPL(A)
  • minimální nálet 150 h jako velitel letounu (PIC)
  • kvalitní jazyková vybavenost je výhodou

Teoretická výuka

Teoretická výuka zahrnuje spíše osvojení psychologických a pedagogických znalostí a dovedností v oblasti letecké teorie. Teorie je v rozsahu 100 hodin a dalších 25 hodin je formou praktické pedagogické činnosti pilota-žáka pod odborným dozorem zkušeného instruktora.

Cena na dotaz

Praktický výcvik

Výcvik letového instruktora se vždy zahajuje vstupní zkouškou. Teprve po složení této zkoušky je možné výcvik oficiálně zahájit. Část výcviku se musí odlétat na letounu Cessna 150/152 nebo Slingsby T67M, neboť součástí výuky je vybírání vývrtek. Ostatní část kurzu může být odlétána na jakémkoli jednomotorovém letounu v kombinaci s leteckým simulátorem.

Cena na dotaz

 

Chcete se stát naším instruktorem?

 

Chcete předávat
své letecké zkušenosti dále?

Kontaktujte nás!

IR(A) MEP CPL(A) ACR

Výcvik provádíme na těchto strojích...

Naše absolventy potkáte u leteckých společností:

Emirates Czech Airlines Emirates Czech Airlines

OPRÁVNĚNÍ

ATO, AMO, CAMO

CERTIFIKACE

EASA, CAAC, ISO9001, Green School

KONTAKT

F AIR, spol. s r. o.
Letiště Benešov, Nesvačily 126,
257 51 Bystřice u Benešova
Česká republika
IČO: 00662381, DIČ: CZ00662381
Společnost je vedená Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 455

Ochrana soukromí   Podmínky užití

Change language