TRAŤOVÁ PŘÍSTROJOVÁ KVALIFIKACE - EIR(A) - F AIR
+420 777 623 033
Change language
× Webkamera
LKBE
Briefing

Nejste přihlášen

Bez zapnutých cookies se nemůžete přihlásit

TRAŤOVÁ PŘÍSTROJOVÁ KVALIFIKACE - EIR(A)

2
měsíce ve výcviku
15/16
hodin praktického výcviku
hodin teoretické výuky

Traťové přístrojové kvalifikace EIR(A)

Kvalifikace pro traťový let za IFR tedy EIR je skvělým doplňkem kvalifikace PPL(A), která zjednoduší plánování a provedení letu. Z výchozího letiště se odlétá za VFR, na vhodném místě se pak přejde na IFR, ve kterém se dále pokračuje směrem k cílové destinaci. Výhodou není ani tak možnost letět za špatného počasí, ale zejména pohodlný let po trati, která je publikována a je na ní tedy zajištěna nejen bezpečná výška, ale povětšinou i separace od ostatního provozu. Poblíž cílové destinace se přejde opět na let VFR a přiblížení a přistání probíhá za VFR. Odpadá tím složité sledování příletových tratí i složité přístrojové přiblížení. Malá letiště koneckonců ani žádným přístrojovým přiblížení obvykle nedisponují.

Jiří Šátek Jiří Šátek
Travel Service
"Když jsem před lety nastoupil na ČVUT do oboru Profesionální pilot, s nulovou zkušeností s praktickým létáním, rozhodl jsem se jít cestou integrovaného výcviku. Po dlouhém zvažování všech alternativ padla volba na F-Air a dodnes toho nelituji. Renomovaná letecká škola s kvalitním zázemím, přátelskou atmosférou, profesionálními instruktory, velkým letadlovým parkem, se sídlem v nádherném prostředí letiště Benešov. Cesta do kokpitu dopravního letadla je dlouhá a náročná, ale díky perfektnímu výcviku v F-Airu to pro mě bylo o něco jednodušší."

Naši absolventi

Vstupní požadavky

  • minimálně licence PPL(A)
  • minimálně zdravotní způsobilost II. třídy
  • zahájený kurz EIR(A) teorie
  • dostatečná znalost anglického jazyka, nejlépe zkouška z ICAO angličtiny

Teoretická výuka

Teoretická výuka probíhá v rámci kurzu EIR(A) teorie. V průběhu výcviku je nutné navíc absolvovat přezkoušení z IFR angličtiny.​

Cena na dotaz

Praktický výcvik

Praktický výcvik je prováděn na letounu schváleném pro IFR v minimálním rozsahu 15 hodin. Pro držitele MEP VFR je možné výcvik absolvovat na dvoumotorovém letounu. V takovém případě je základní osnova praktického výcviku o jednu hodinu delší.

SEP: Cena na dotaz MEP: Cena na dotaz

 

Chcete získat kvalifikaci EIR(A)?

Kontaktujte nás!

Teorie ATPL/CPL/IR/EIR Timebuilding IR(A) MEP

Výcvik provádíme na těchto strojích...

Naše absolventy potkáte u leteckých společností:

Emirates Czech Airlines Emirates Czech Airlines

OPRÁVNĚNÍ

ATO, AMO, CAMO

CERTIFIKACE

EASA, CAAC, ISO9001, Green School

KONTAKT

F AIR, spol. s r. o.
Letiště Benešov, Nesvačily 126,
257 51 Bystřice u Benešova
Česká republika
IČO: 00662381, DIČ: CZ00662381
Společnost je vedená Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 455

Ochrana soukromí   Podmínky užití

Change language