COMPLEX PILOT TRAININGLETŇANY AIRPORT LKLTIR(A) SEP, IR(A) MEP(A), FI(A)TECNAM P2010ZERO TO ATPLPPL(A), CPL(A), ATP(A) LICENCEIR(A) SEP, IR(A) MEP(A), FI(A)20 YEARS!COMPLEX PILOT TRAININGCOMPLEX PILOT TRAININGZERO TO ATPLPPL(A), CPL(A), ATP(A) LICENCE

TECNAM P2010

 

ZBRUSU NOVÝ LETOUN TECNAM P2010 V F AIRU!!!

 

TECHNICKÉ ÚDAJE
 Motor                                  
 Lycoming IO-360-M1a

 Prázdná hmotnost  736,5 kg               
 Výkon
 180HP

 Maximální vzletová hmotnost  1160 kg    
 Druh paliva

 AVGAS 100LL


 Užitečné zatížení  423,5 kg
 Objem palivových nádrží
 2 x 120 litrů

 Výška  2,64 m
 Průměrná spotřeba  45 l/hod
 Délka  7,97 m

 Max. rychlost

 166 KIAS
 Rozpětí  10,30 m
 Max. cestovní konstrukční

 rychlost

 132 KIAS
 Počet pilotů  1 - 2
 Max. dolet  715 NM
 Počet cestujících  3
 Max. dostup  4572 m
 Počet letadel ve flotile F AIR  1


TECNAM P Twenty-Ten spojuje pokročilou technologii trupu z uhlíkových vláken s celokovovými křídly v jednomotorové 4-sedadlové letadlo navržené italským 'guru' v oblasti inovativního leteckého designu, Profesorem Luigi Pascalem.


Letoun je poháněný prověřeným a spolehlivým motorem Lycoming IO-360-M1a ('Lycoming Light') s výkonem 180 koní a 2700 RPM. Palivové nádrže o celkovém objemu 240 litrů jsou umístěny v křídlech za hlavním nosníkem, aby byla zachována jejich integrita v případě nehody. Samozřejmě díky uhlíkovým vláknům je letadlo lehčí a tím vyniká svou nízkou spotřebou paliva.


Tecnam jako vždy myslí na pohodlí a komfort nejenom pilotů, ale i pasažérů, kteří se dostanou na zadní řadu sedadel vlastními dveřmi dveřmi. Letoun má prostorný interiér a zavazadlový prostor o objemu 300 litrů, proto je velice vhodný jak pro soukromé letecké výlety, tak pro provoz v letecké škole. Každý si v Tecnamu P2010 najde své …


Velká šířka kabiny také dovoluje umístění supermoderní avioniky, v podobě GARMINU 1000.


Neváhejte a přijďte se na zbrusu nový Tecnam P2010 k nám do F AIRu přeškolit …