BENEŠOV LKBE
PRAHA LETŇANY LKLT
BRNO TUŘANY LKTB
PŘÍBRAM LKPM
COMPLEX PILOT TRAININGCOMPLEX PILOT TRAININGLETŇANY AIRPORT LKLTIR(A) SEP, IR(A) MEP(A), FI(A)IR(A) SEP, IR(A) MEP(A), FI(A)ZERO TO ATPLCOMPLEX PILOT TRAININGPPL(A), CPL(A), ATP(A) LICENCEPPL(A), CPL(A), ATP(A) LICENCEZERO TO ATPL

Úvodní stránka

 

 

 

Přeškolení na Tecnam P2002JF - VÍKENDOVÁ AKČNÍ CENA

15. August 2014

Od pátku 15. 8. do neděle 17. 8. 2014 jsme pro Vás připravili přeškolení na skvělý dolnoplošník Tecnam P2002JF za akční cenu 2570 CZK za letovou hodinu. Navíc obrdžíte poukázku na oběd v Klubu Pilotů zdarma.

 

Neváhejte a přijeďte strávit přijemný den k nám do F AIRu :)

 

Čtěte více

 

Pronájem letounu Socata TB-10 Tobago - AKČNÍ CENA

13. August 2014

Připravili jsme pro Vás akční cenu 3390 CZK za letovou hodinu na letounu Socata TB-10 Tobago. 

 

Cena platí jak na pronájem letounu, tak i na přeškolení na typ. Neváhejte a rozšiřte si svou kvalifikaci o tento úžasný a krásný stroj!


Čtěte více

 

Stanovisko F AIRu k následujícímu pohoršujícímu e-mailu

8. August 2014

Vážení,
 
mnozí z vás obdrželi v poslední době e-mail tohoto znění:

 


Předmět: Fwd: DALŠÍ INFORMACE: 1. soukromá, česká, největší, nejlepší, a teď už i vyuzená....
 
          
Joo, byl to mazec,, měli štěstí, že jsem šel právě kolem, tak jsem pomohl vytáhnout toho posledního Ciruse od dílny, když tam bouchaly kanystry. KOUKNI SE NA TOHLE:

http://www.planes.cz/cs/search/author/1302/milan-k/?pho_fulltext=Milan%20K.&pho_fulltext_place=7

A F-air, konkrétně jakýsi Valenta, se na stránkách PLANES snaží mlžit v komentáři k fotce, že se tam vlastně ani moc
nestalo, jen že tam došlo jen k "jakémusi vznícení a zahoření, které nešlo zvládnout ručním hasičákem", (muselo to přijet řešit pět hasičskejch sborů), dvě letadla trochu shořelá - jsou prý jen poškozená, atd. atd. No, já myslím, že fotky hovoří zcela jasně....dílna je total vyhořená na ultimo a dvě Echa neopravitelně v prdeli ...takže k tomu nenarušenýmu provozu u F-airu to vidím poněkud jinak...až totiž dolítaj cokoliv do první prohlídky, tak jsou nahraný a hned musej zdražovat za někde jinde provedenou revisi... Zřejmě je ten Valenta totálně odtrženej od reality nebo záměrně lže jak když tiskne, (jak je v kraji zvykem...)

....a přitom taková blbost,, blb si leje technický benzín do zapalovače a když se tím poleje, tak si škrtne, jako jestli to funguje,,, no, jak vidět z přiložených obrázků, šel na první škrtnutí.

S pozdravem a přáním hezkého dne

RICHARD VAŇKÁT - certifikovaný realitní makléř

REALITNÍ OBCHODNÍ SPOLEČNOST, s.r.o.
Vnoučkova 2008,  256 01 Benešov
www.reality-os.cz



 
Tento e-mail je hloupý, zlomyslný, nepravdivý a urážející nejenom vůči společnosti F AIR, spol. s r.o. (dále jen „F AIR“), ale i vůči auditorovi společnosti  F AIR ing. Pavlovi Valentovi.
 
Nenapsal ho, alespoň v té části, kde je dehonestována spol. F AIR, spol. s r.o. a ing. Valenta pan Richard Vaňkát, který je pod e-mailem podepsán.
 
E-mail je kompilát e-mailu napsaného z části Richardem Vaňkátem a z části e-mailu napsaném a rozšířeném Karlem Vobořilem, který se postaral o text urážející a pomlouvající F AIR a ing. Valentu. Karel Vobořil je pracovník, pilot a instruktor spol. BEMOAIR s.r.o., tedy konkurenční letecké školy, která působí rovněž na letišti Benešov. Celý e-mail, jak shora patrno, je podepsán jménem Richarda Vaňkáta, který se však od jeho autorství a zejména od jeho obsahu co nejdůrazněji distancuje.
 
Jaká jsou fakta:
  • Dne  12.7.2014 v odpoledních hodinách způsobil zaměstnanec spol. F AIR neopatrným zacházením s otevřeným ohněm v hořlavém prostředí požár, který vypukl v prostorách dílny pro servis letadel.
  • Dílna zcela vyhořela včetně veškerého zařízení a vybavení. V dílně shořely dvě výcviková letadla Tecnam P92 JS, která zde byla umístěna za účelem provedení předepsané údržby.
  • Celková výše škody způsobená požárem činí cca 10mil. Kč.
  • Požár byl skutečně intenzivní a bez rychlého a perfektního zásahu několika požárních jednotek a bez pomoci řady obětavých dobrovolníků z řad zaměstnanců a klientů spol. F AIR i z řad veřejnosti (vč. Richarda Vaňkáta i několika pracovníků spol. BEMOAIR s.r.o.) by jeho důsledky byly daleko horší. Těmto všem patří skutečný dík za pomoc v kritické situaci, kdy se dá hovořit o tom, že činnost vyklízení letadel z hangáru přiléhajícího k dílně, kde zuřil požár, nebyla bez rizika ohrožení jejich zdraví a jejich života.
  • Tisková zpráva vydaná auditorem společnosti F AIR ing. Valentou, byla zcela pravdivá. Požár skutečně nenarušil chod letecké školy způsobem, který by se nějak výrazně dotkl leteckého výcviku klientů. Pokud jde o servis letadel, zajistilo vedení spol. F AIR v několika málo dnech po požáru náhradní prostory, nové vybavení a dočasné povolení ÚCL pro provozování leteckého servisu, takže i opravy a revize letadel vlastních i letadel zákazníků, probíhají dále bez výraznějšího omezení; první kompletní revize byla se souhlasem ÚCL provedena již v polovině týdne následujícím po požáru.
  • Pokud došlo k poškození některých dílů letadel zákazníků, které byly převzaty za účelem hangárování nebo opravy letadel, jsou tyto nároky zákazníků řešeny prostřednictvím pojišťoven.
  • Společnost F AIR normálně funguje, v současné době již probíhají sanační práce a rekonstrukce vyhořelé dílny s tím, že lze předpokládat, že během 2-3 týdnů by měly být všechny práce dokončeny a měl by být obnoven zcela normální provoz ve všech prostorách spol. F AIR, které byly vyřazeny z provozu požárem.
  • Tedy ing. Valenta není a nebyl totálně odtržen od reality a ani záměrně nelhal, pokud tiskovou zprávou ze dne 13.7.2014 dával všem zákazníkům na vědomí, že navzdory nešťastné události, která společnost postihla, je F AIR dostatečně silný na to, aby problémy z toho vzniklé překonal, aniž by se to nějakým zásadnějším způsobem  dotklo oprávněných zájmů  a práv zákazníků.
  • V této souvislosti F AIR děkuje všem těm všem přátelům a příznivcům, kteří bezprostředně po požáru projevili v hojné míře svoji účast a nabídli pomoc, pokud by ji F AIR potřeboval. Takových osob i společností byla celá řada a v nepříznivé situaci, v níž se F AIR po požáru nacházel, byla takováto projevená solidarita příjemnou psychickou i faktickou pomocí.
  • Samozřejmě, že existují závistiví a zlomyslní lidé, pro které byl požár F AIRu vítanou příležitostí, jak ublížit, nebo jak se posmívat. Do takové kategorie patří i shora uvedený e-mail.


Za vedení společnosti F AIR, spol. s r.o. její jednatelé
JUDr. Jan Camrda a Ing. Michal Markovič

 

TECNAM P2010 získal EASA certifikaci!!!

30. July 2014

Tecnam a F AIR s radostí oznamují, že TECNAM P Twenty Ten získal certifikaci EASA (No. EASA A.576) a Tecnam zahajuje distribuci těchto letounů po celé Evropě. V F AIRu se můžeme těšít na čtyřmístnou P2010 v nejbližších měsících.

 

Tecnam P Twenty Ten je první nový jednomotorvý čtyřsedadlový hornoplošník (kategorie CS 23) certifikovaný za poslední desítky let.

 

Čtěte více

 

 

SAFETY PROGRAM - Nouzová a bezpečností přistání - AKČNÍ CENA

30. July 2014

SAFETY KURZ - AKČNÍ CENA NA MĚSÍC SRPEN 2014

 

 

SAFETY PROGRAM

Málokterý z pilotů zažil ostré nouzové či bezpečnostní přistání, ale to že na některého z nás to jednou může vyjít, je nesporné. Proto jsme se rozhodli pro Vás připravit v rámci SAFETY PROGRAMu na měsíc srpen 2 hodinový kurz za zvýhodněnou cenu pro zdokonalení a oživení si pilotáže v režimech letu, se kterými se, pokud je vše v pořádku, setkáváte pouze při případném přezkoušení odborné způsobilosti. Ale co kdyby …

My, jako letecká škola, Vás proto neustále připravujeme na situace, kdy by mohlo na Vašem letadle dojít například k závadě motoru nebo elektroinstalace, anebo Vám prostě dojde palivo. Budete tak vědět jak se zachovat a jak případné problémy bezpečně vyřešit.

Čtěte více

 

TISKOVÁ ZPRÁVA společnosti F AIR s r. o.

13. July 2014

Dne 12. 7. 2014 došlo v prostorách údržby letadel ke vzplanutí hořlavých materiálů na místě určeném k čištění součástek. Ručními hasicími prostředky nebylo možné oheň uhasit a bylo nutné přivolat hasičský záchranný sbor.

Všechna letadla umístěná v hangáru bylo možné ještě před příjezdem hasičů vytlačit z hangáru. Pouze dvě výcviková letadla typu Tecnam P92 JS umístěná v dílně byla ohněm poškozena. Vzhledem k celkové velikosti flotily F AIR, čítající cca. 30 letadel se jedná o škodu, která nenaruší chod letecké školy. Letecká škola disponuje dostatečnou zálohou výcvikových letadel stejného typu, jakož i novějších Tecnam P2008JC. Letadla používaná pro přístrojový a vícemotorový výcvik, byla umístěna v jiném hangáru, resp. byla v té době v operačním nasazení.

Ke krátkému narušení provozu došlo pouze v důsledku výpadku elektrické sítě a následnému přerušení chodu internetového rezervačního systému. Rezervace klientů, odbavení příletů a odletů tedy probíhalo až do podvečerních hodin ručně díky usilovnému nasazení pracovnice dispečinku F AIR téměř plynule.

Ve večerních hodinách došlo k obnovení dodávky proudu do serveru rezervačního systému a tudíž je nadále možné objednávat a odbavovat lety standardním způsobem. Nedělní provoz tedy nebude narušen.

Vedení společnosti F AIR spol. s r.o.

 

Výcvik k získání Traťové přístrojové kvalifikace EIR nyní u F AIRu!!!

9. July 2014

 

F AIR JAKO PRVNÍ LETECKÁ ŠKOLA V ČR NABÍZÍ VÝCVIK EIR!!!

 

 

 

Kvalifikace pro traťový let za IFR tedy EIR je skvělým doplňkem kvalifikace PPL, která zjednoduší plánování a provedení letu. Z letiště odletu se odlétá za VFR, což je z většiny malých letišť stejně jediná možnost, na vhodném místě se pak přejde na IFR a směrem k cílové destinaci se pokračuje za IFR. Výhodou není ani tak možnost letět za špatného počasí, ale zejména pohodlný let po trati, která je publikována a je na ní tedy zajištěna nejen bezpečná výška, ale povětšinou i separace od ostatního provozu. Poblíž cílové destinace se přejde opět na let VFR a přiblížení a přistání probíhá za VFR. Odpadá tím složité sledování příletových tratí i složité přístrojové přiblížení. Malá letiště koneckonců ani žádným přístrojovým přiblížení obvykle nedisponují.

Čtěte více

 

F AIR zahajuje nový kurz ATPL teorie!!!

30. June 2014

V rámci kurzu budete mít možnost absolvovat plnohodnotnou výuku předmětů jako je Air Law, Meteorology, Navigation, Principles of flight, Human performance a řadu dalších, jejichž znalost je požadovaná u závěrečných zkoušek na Úřadu pro civilní letectví.

 

Kurz obsahuje 130 hodin výuky pod vedením zkušených lektorů, kteří mají mnohaleté zkušenosti v dopravním létání a jsou odborníky s bohatou praxí. Konzultace neprobíhají formou odříkávání textů z učebnic, ale především předáváním osobních zkušeností. 

 

Čtěte více

 

SAFETY PROGRAM - Vzlety a přistání z krátkých ploch za 70% původní ceny

27. June 2014

SAFETY PROGRAM pokračuje! Pro měsíc červenec 2014 jsme pro vás připravili další díl našeho SAFETY PROGRAMu „Vzlety a přistání z krátkých ploch“ za zvýhodněnou cenu, a to 70 % původní ceny.

 

Ne vždy jde o krátkou plochu jako takovou, ale pilot musí být připraven na situaci, kdy část dráhy může být podmáčená nebo z jiného důvodu nepoužitelná. Stejně tak by měl být dobrý pilot připraven na situaci, kdy bude nucen přistát na jiném letišti, než původně plánoval, a to i tam, kde budou parametry dráhy výrazně nepříznivější, než na co byl doposud zvyklý. Tento další díl je určen všem pilotům, kteří si chtějí zdokonalit své znalosti za přítomnosti zkušených instruktorů. Nenechávejte nic náhodě, buďte připraveni!

 

Čtěte více

 

Přezkoušení z ICAO angličtiny 21. srpna 2014 od 10:00 hodin

13. June 2014

Vyhlašujeme termín přezkoušení z ICAO angličtiny na čtvrtek 21. 8. 2014 od 10:00 hodin.

Cena přezkoušení je 2 790 Kč bez DPH.

Pro pokročilé dále nabízíme kurz IFR angličtiny, termín dle dohody, cena kurzu je 10 000 Kč bez DPH.

Přijďte si k nám rozšířit své kvalifikace a získat možnost létat do zahraničí.

V případě zájmu kontaktujte:

Dispečink F AIR, tel. : +420 317 793 820 nebo e-mail: f-air@f-air.cz

 

Čtěte více

 

 

ARCHIV ČLÁNKŮ

 

 

DISPEČINK F AIR

 

+420 777 623 033
+420 317 793 820


f-air@f-air.cz

 


 


 

WEBKAMERA - F AIR STOJÁNKA

 

 


F AIR VIDEO - TECNAM P2006T

 

 

Více o Tecnamu P2006T

 


 

Doletis