BENEŠOV LKBE
PRAHA LETŇANY LKLT
BRNO TUŘANY LKTB
PŘÍBRAM LKPM
IR(A) SEP, IR(A) MEP(A), FI(A)COMPLEX PILOT TRAININGIR(A) SEP, IR(A) MEP(A), FI(A)COMPLEX PILOT TRAININGZERO TO ATPLPPL(A), CPL(A), ATP(A) LICENCELETŇANY AIRPORT LKLTCOMPLEX PILOT TRAININGPPL(A), CPL(A), ATP(A) LICENCEZERO TO ATPL

Úvodní stránka

 

 

 

F AIR zahajuje nový kurz ATPL(A) teorie za AKČNÍ CENU!!!

31. August 2014

JIŽ OD ŘÍJNA 2014 SE ZAJÍMAVÝMI BONUSY!!! POUZE U F AIRU!

 

Cílem teoretického kurzu ATPL(A) je především příprava studentů k závěrečným zkouškám na Úřadu pro civilní letectví, mimo jiné ale i předávání zkušeností a znalostí, které ve své kariéře jednou ocení každý pilot.

 

Konzultace neprobíhají formou holého odříkávání z učebnic, ale primárně jsou koncipovány tak, aby si z nich žáci odnesli nejen potřebné vědomosti pro úspěšné absolvování kurzu, ale i dobré rady a ponaučení. Každá lekce je vedena formou interaktivní prezentace pod vedením lektora a diskuzí, kterých se studenti otevřeně zúčastňují.

 

Do ceny kurzu jsou zahrnuté i velmi zajímavé bonusy, které uchazečům umožní vyzkoušet si nabyté znalosti v praxi. V plánu je jako již v předešlém kurzu velice zdařilá exkurze na stanoviště ŘLP. Dále uchazeči budou moci vyzkoušet součinnost vícečlenné posádky v úvodu do kurzu MCC a rovněž si procvičit své dovednosti na letovém simulátoru FNPT II.

 

Čtěte více

 

Pronájem letounu Socata TB-10 Tobago - AKČNÍ CENA

13. August 2014

Připravili jsme pro Vás akční cenu 3390 CZK za letovou hodinu na letounu Socata TB-10 Tobago. 

 

Cena platí jak na pronájem letounu, tak i na přeškolení na typ. Neváhejte a rozšiřte si svou kvalifikaci o tento úžasný a krásný stroj!


Čtěte více

 

Stanovisko F AIRu k následujícímu pohoršujícímu e-mailu

8. August 2014

Vážení,
 
mnozí z vás obdrželi v poslední době e-mail tohoto znění:

 


Předmět: Fwd: DALŠÍ INFORMACE: 1. soukromá, česká, největší, nejlepší, a teď už i vyuzená....
 
          
Joo, byl to mazec,, měli štěstí, že jsem šel právě kolem, tak jsem pomohl vytáhnout toho posledního Ciruse od dílny, když tam bouchaly kanystry. KOUKNI SE NA TOHLE:

http://www.planes.cz/cs/search/author/1302/milan-k/?pho_fulltext=Milan%20K.&pho_fulltext_place=7

A F-air, konkrétně jakýsi Valenta, se na stránkách PLANES snaží mlžit v komentáři k fotce, že se tam vlastně ani moc
nestalo, jen že tam došlo jen k "jakémusi vznícení a zahoření, které nešlo zvládnout ručním hasičákem", (muselo to přijet řešit pět hasičskejch sborů), dvě letadla trochu shořelá - jsou prý jen poškozená, atd. atd. No, já myslím, že fotky hovoří zcela jasně....dílna je total vyhořená na ultimo a dvě Echa neopravitelně v prdeli ...takže k tomu nenarušenýmu provozu u F-airu to vidím poněkud jinak...až totiž dolítaj cokoliv do první prohlídky, tak jsou nahraný a hned musej zdražovat za někde jinde provedenou revisi... Zřejmě je ten Valenta totálně odtrženej od reality nebo záměrně lže jak když tiskne, (jak je v kraji zvykem...)

....a přitom taková blbost,, blb si leje technický benzín do zapalovače a když se tím poleje, tak si škrtne, jako jestli to funguje,,, no, jak vidět z přiložených obrázků, šel na první škrtnutí.

S pozdravem a přáním hezkého dne

RICHARD VAŇKÁT - certifikovaný realitní makléř

REALITNÍ OBCHODNÍ SPOLEČNOST, s.r.o.
Vnoučkova 2008,  256 01 Benešov
www.reality-os.cz



 
Tento e-mail je hloupý, zlomyslný, nepravdivý a urážející nejenom vůči společnosti F AIR, spol. s r.o. (dále jen „F AIR“), ale i vůči auditorovi společnosti  F AIR ing. Pavlovi Valentovi.
 
Nenapsal ho, alespoň v té části, kde je dehonestována spol. F AIR, spol. s r.o. a ing. Valenta pan Richard Vaňkát, který je pod e-mailem podepsán.
 
E-mail je kompilát e-mailu napsaného z části Richardem Vaňkátem a z části e-mailu napsaném a rozšířeném Karlem Vobořilem, který se postaral o text urážející a pomlouvající F AIR a ing. Valentu. Karel Vobořil je pracovník, pilot a instruktor spol. BEMOAIR s.r.o., tedy konkurenční letecké školy, která působí rovněž na letišti Benešov. Celý e-mail, jak shora patrno, je podepsán jménem Richarda Vaňkáta, který se však od jeho autorství a zejména od jeho obsahu co nejdůrazněji distancuje.
 
Jaká jsou fakta:
  • Dne  12.7.2014 v odpoledních hodinách způsobil zaměstnanec spol. F AIR neopatrným zacházením s otevřeným ohněm v hořlavém prostředí požár, který vypukl v prostorách dílny pro servis letadel.
  • Dílna zcela vyhořela včetně veškerého zařízení a vybavení. V dílně shořely dvě výcviková letadla Tecnam P92 JS, která zde byla umístěna za účelem provedení předepsané údržby.
  • Celková výše škody způsobená požárem činí cca 10mil. Kč.
  • Požár byl skutečně intenzivní a bez rychlého a perfektního zásahu několika požárních jednotek a bez pomoci řady obětavých dobrovolníků z řad zaměstnanců a klientů spol. F AIR i z řad veřejnosti (vč. Richarda Vaňkáta i několika pracovníků spol. BEMOAIR s.r.o.) by jeho důsledky byly daleko horší. Těmto všem patří skutečný dík za pomoc v kritické situaci, kdy se dá hovořit o tom, že činnost vyklízení letadel z hangáru přiléhajícího k dílně, kde zuřil požár, nebyla bez rizika ohrožení jejich zdraví a jejich života.
  • Tisková zpráva vydaná auditorem společnosti F AIR ing. Valentou, byla zcela pravdivá. Požár skutečně nenarušil chod letecké školy způsobem, který by se nějak výrazně dotkl leteckého výcviku klientů. Pokud jde o servis letadel, zajistilo vedení spol. F AIR v několika málo dnech po požáru náhradní prostory, nové vybavení a dočasné povolení ÚCL pro provozování leteckého servisu, takže i opravy a revize letadel vlastních i letadel zákazníků, probíhají dále bez výraznějšího omezení; první kompletní revize byla se souhlasem ÚCL provedena již v polovině týdne následujícím po požáru.
  • Pokud došlo k poškození některých dílů letadel zákazníků, které byly převzaty za účelem hangárování nebo opravy letadel, jsou tyto nároky zákazníků řešeny prostřednictvím pojišťoven.
  • Společnost F AIR normálně funguje, v současné době již probíhají sanační práce a rekonstrukce vyhořelé dílny s tím, že lze předpokládat, že během 2-3 týdnů by měly být všechny práce dokončeny a měl by být obnoven zcela normální provoz ve všech prostorách spol. F AIR, které byly vyřazeny z provozu požárem.
  • Tedy ing. Valenta není a nebyl totálně odtržen od reality a ani záměrně nelhal, pokud tiskovou zprávou ze dne 13.7.2014 dával všem zákazníkům na vědomí, že navzdory nešťastné události, která společnost postihla, je F AIR dostatečně silný na to, aby problémy z toho vzniklé překonal, aniž by se to nějakým zásadnějším způsobem  dotklo oprávněných zájmů  a práv zákazníků.
  • V této souvislosti F AIR děkuje všem těm všem přátelům a příznivcům, kteří bezprostředně po požáru projevili v hojné míře svoji účast a nabídli pomoc, pokud by ji F AIR potřeboval. Takových osob i společností byla celá řada a v nepříznivé situaci, v níž se F AIR po požáru nacházel, byla takováto projevená solidarita příjemnou psychickou i faktickou pomocí.
  • Samozřejmě, že existují závistiví a zlomyslní lidé, pro které byl požár F AIRu vítanou příležitostí, jak ublížit, nebo jak se posmívat. Do takové kategorie patří i shora uvedený e-mail.


Za vedení společnosti F AIR, spol. s r.o. její jednatelé
JUDr. Jan Camrda a Ing. Michal Markovič

 

TECNAM P2010 získal EASA certifikaci!!!

30. July 2014

Tecnam a F AIR s radostí oznamují, že TECNAM P Twenty Ten získal certifikaci EASA (No. EASA A.576) a Tecnam zahajuje distribuci těchto letounů po celé Evropě. V F AIRu se můžeme těšít na čtyřmístnou P2010 v nejbližších měsících.

 

Tecnam P Twenty Ten je první nový jednomotorvý čtyřsedadlový hornoplošník (kategorie CS 23) certifikovaný za poslední desítky let.

 

Čtěte více

 

 

TISKOVÁ ZPRÁVA společnosti F AIR s r. o.

13. July 2014

Dne 12. 7. 2014 došlo v prostorách údržby letadel ke vzplanutí hořlavých materiálů na místě určeném k čištění součástek. Ručními hasicími prostředky nebylo možné oheň uhasit a bylo nutné přivolat hasičský záchranný sbor.

Všechna letadla umístěná v hangáru bylo možné ještě před příjezdem hasičů vytlačit z hangáru. Pouze dvě výcviková letadla typu Tecnam P92 JS umístěná v dílně byla ohněm poškozena. Vzhledem k celkové velikosti flotily F AIR, čítající cca. 30 letadel se jedná o škodu, která nenaruší chod letecké školy. Letecká škola disponuje dostatečnou zálohou výcvikových letadel stejného typu, jakož i novějších Tecnam P2008JC. Letadla používaná pro přístrojový a vícemotorový výcvik, byla umístěna v jiném hangáru, resp. byla v té době v operačním nasazení.

Ke krátkému narušení provozu došlo pouze v důsledku výpadku elektrické sítě a následnému přerušení chodu internetového rezervačního systému. Rezervace klientů, odbavení příletů a odletů tedy probíhalo až do podvečerních hodin ručně díky usilovnému nasazení pracovnice dispečinku F AIR téměř plynule.

Ve večerních hodinách došlo k obnovení dodávky proudu do serveru rezervačního systému a tudíž je nadále možné objednávat a odbavovat lety standardním způsobem. Nedělní provoz tedy nebude narušen.

Vedení společnosti F AIR spol. s r.o.

 

Výcvik k získání Traťové přístrojové kvalifikace EIR nyní u F AIRu!!!

9. July 2014

 

F AIR JAKO PRVNÍ LETECKÁ ŠKOLA V ČR NABÍZÍ VÝCVIK EIR!!!

 

 

 

Kvalifikace pro traťový let za IFR tedy EIR je skvělým doplňkem kvalifikace PPL, která zjednoduší plánování a provedení letu. Z letiště odletu se odlétá za VFR, což je z většiny malých letišť stejně jediná možnost, na vhodném místě se pak přejde na IFR a směrem k cílové destinaci se pokračuje za IFR. Výhodou není ani tak možnost letět za špatného počasí, ale zejména pohodlný let po trati, která je publikována a je na ní tedy zajištěna nejen bezpečná výška, ale povětšinou i separace od ostatního provozu. Poblíž cílové destinace se přejde opět na let VFR a přiblížení a přistání probíhá za VFR. Odpadá tím složité sledování příletových tratí i složité přístrojové přiblížení. Malá letiště koneckonců ani žádným přístrojovým přiblížení obvykle nedisponují.

Čtěte více

 

SAFETY PROGRAM - Vzlety a přistání z krátkých ploch za 70% původní ceny

27. June 2014

SAFETY PROGRAM pokračuje! Pro měsíc červenec 2014 jsme pro vás připravili další díl našeho SAFETY PROGRAMu „Vzlety a přistání z krátkých ploch“ za zvýhodněnou cenu, a to 70 % původní ceny.

 

Ne vždy jde o krátkou plochu jako takovou, ale pilot musí být připraven na situaci, kdy část dráhy může být podmáčená nebo z jiného důvodu nepoužitelná. Stejně tak by měl být dobrý pilot připraven na situaci, kdy bude nucen přistát na jiném letišti, než původně plánoval, a to i tam, kde budou parametry dráhy výrazně nepříznivější, než na co byl doposud zvyklý. Tento další díl je určen všem pilotům, kteří si chtějí zdokonalit své znalosti za přítomnosti zkušených instruktorů. Nenechávejte nic náhodě, buďte připraveni!

 

Čtěte více

 

Přezkoušení z ICAO angličtiny 21. srpna 2014 od 10:00 hodin

13. June 2014

Vyhlašujeme termín přezkoušení z ICAO angličtiny na čtvrtek 21. 8. 2014 od 10:00 hodin.

Cena přezkoušení je 2 790 Kč bez DPH.

Pro pokročilé dále nabízíme kurz IFR angličtiny, termín dle dohody, cena kurzu je 10 000 Kč bez DPH.

Přijďte si k nám rozšířit své kvalifikace a získat možnost létat do zahraničí.

V případě zájmu kontaktujte:

Dispečink F AIR, tel. : +420 317 793 820 nebo e-mail: f-air@f-air.cz

 

Čtěte více

 

Poplatky pro letadla společnost F AIR, která jsou bázována na letišti Praha Letňany

10. May 2014

 

 

Společnost F AIR dotuje přistávací poplatky svých letadel bázovaných na LKLT a svým klientům umožňuje platit pouze 50% z cen, které platí běžný uživatel letiště. Tato cena byla zavedena současně se zahájením provozu F AIR na letišti Letňany. F AIR garantuje, že po dobu letecké sezóny 2014 nebude tato cena zvyšována. Po vyhodnocení provozu však může být snížena. Cenu tak mají nyní v ruce klienti F AIRu. Rovnice je jednoduchá, je to nepřímá úměra: více letů, nižší polatky.

Stávající ceny LKLT:

  • Letoun: Cizí letoun 400 kč / Letoun F AIR 200 Kč
  • UL: Cizí UL 300 Kč/  UL F AIR 150 Kč

Uvedené ceny jsou včetně DPH

 

Tým F AIR

 

Společnost F AIR rozšiřuje flotilu a otevírá pobočku v Praze Letňanech

27. April 2014
 

Vážení přátelé, 

 

společnost F AIR otevřela začátkem dubna 2014 svoji novou pobočku na letišti Praha Letňany. Z Letňan je možné létat se společností F AIR nyní všechny druhy výcviků na různých typech letadel. Pro výcvik ULL, kondiční či rekreační lety bude k disposici  UL TECNAM P92 Echo 100 HP, dále pak letoun v kategorii VLA TECNAM P 92 JS používaný především  pro výcvik PPL a pochopitelně i sofistikovaný Piper 28 Warrior umožňující výcvik IR včetně všech druhů přístrojových přiblížení.  Rovněž pro zahraniční výlety a trénink letů do Alp je PA28 tou správnou volbou. Vedoucím pobočky se stal zkušený instruktor Václav Rejholec a za kvalitu výcviku přístrojového létání odpovídá Capt. Ing. Jaroslav Slováček, nestor Československého letectví, jehož zápisník letů čítá desítky tisíc letových hodin a mnoho exotických destinací.  Objednávky letů se provádějí standardně přes dispečink F AIR v Benešově.  Malá vzdálenost hlavní základny v LKBE je zárukou, že letadlo na LKLT bude vždy k disposici. F AIR disponuje flotilou 30 ti letadel, která prochází neustálou obnovou.

Právě v souvislosti s obnovou flotily proběhne dne 30.4.2014 na letišti v Benešově  předvedení nového modelu letounu TECNAM P2008 JC. Těmito letouny nové generace letecká škola F AIR obměňuje flotilu používanou pro základní výcvik. Ke konci dubna bude mít F AIR  v provozování již 4 kusy těchto supermoderních letounů. Jedinečné konstrukce trupu z karbonových vláken a celokovového křídla a moderní avionika Garmin G3X ohromí svými funkcemi i dopravního pilota. Přijďte si to také zkusit - součástí této prezentace budou také předváděcí lety, které je nutné si předem rezervovat.

 

Cena za předváděcí let: Původní cena 15 min. letu 1.200,- Kč

Nová cena po slevě 800,- Kč


Uvedená cena je vč. instruktora, všech poplatků a DPH.
Let zdarma při koupi minimálně 5 hodin na tomto letounu, podpisu smlouvy PPL, nebo LAPL.

 

Tým F AIR

vice zde
 

 

ARCHIV ČLÁNKŮ

 

 

DISPEČINK F AIR

 

+420 777 623 033
+420 317 793 820


f-air@f-air.cz

 


 


 

WEBKAMERA - F AIR STOJÁNKA

 

 


F AIR VIDEO - TECNAM P2006T

 

 

Více o Tecnamu P2006T

 


 

Doletis